Tričko Mammut Alnasca shirt olive

 
Výprodej Efekt lupa
 

Kombinace vlny a syntetických materiálů vám zajistí příjemně jemné prostředí, které se přizpůsobí každému vašemu pohybu.

Dostupnost Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do
10.8.2022
Běžná cena 1 699 Kč
Ušetříte 850 Kč (–50 %)
849 Kč    
Kód produktu 99099693OLI/S
Značka Mammut
Kategorie Pánská trika a tílka s krátkým rukávem
Záruka 2 roky
 

Až do vznešených výšin vystoupáte v pánském tričku Alnasca. Kombinace vlny a syntetických materiálů vám zajistí příjemně jemné prostředí, které se přizpůsobí každému vašemu pohybu. Zvláště populární je mezi horolezci, kteří hledají neomezený pohyb v tělocvičně, na skále i na horách. Přirozený antibakteriální účinek vlny udržuje nepříjemný zápach na uzdě i po dlouhých dnech nošení.

Parametry:

  • Příjemně měkký a pružný materiál díky kombinaci vlny a syntetiky
  • Přirozený antibakteriální účinek vlny udržuje nepříjemný zápach na uzdě
  • Merino vlna

Podobné produkty

Barva Zelená

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Výsledek obrázku pro mammut logo

Švýcarská firma Mammut Sports Group AG je dnes na mezinárodní scéně jednou z nejznámějších firem v oboru výrobků pro Outdoor. Základní kámen tomuto úspěchu položil před 150 lety mladý výrobce lan z Lenzburgu. Mammut se brzy etabloval jako legendární výrobce lan, horolezeckého vybavení a outdorového oblečení.

Nové výrobní postupy, inovativní vývoj a produkty jedinečné kvality, to byly důvody, které Arova-Lenzburg AG proslavily na mezinárodní lezecké scéně. Velký počet horolezců začal produkty s názvem Mammut vyhledávat. Jejich outdoorové výrobky bundy, kalhoty, horolezecké úvazky, lana, jistítka, spacáky je provázely na extrémních akcích  ve skalách i v horách. Tak padlo rozhodnutí větší koncentrace na značku a tím se i oddělit od dosavadních dodavatelů materiálu.

Jméno Mammut se objevilo v r. 1955, jako jméno sportovního lana MAMMUT - Everest, které se rychle etablovalo jako hlavní položka obratu (lano silné jak mamut!). Dne 1. ledna 1984 došlo k přejmenování Arova Lenzburg AG na Arova-Mammut AG. Došlo tak k přenesení názvu produktů na název firmy.

V roce 1990 uvedl Mammut na trh poprvé sérii „Mammut Extreme", která se díky svému jedinečnému zpracování, použitým materiálům a barevnou kombinací modrá/oranžová zasloužila o další vzrůst zájmu o značku. Od roku 2001 patří Mammutu také norský specialista na spacáky, firma Ajungilak. V rámci další expanze bere Mammut AG k 1. květnu 2003 pod svá křídla jednoho z nejznámějších výrobců vosků na lyže a ošetřovacích prostředků, firmu TOKO a později následuje další švýcarská značka RAICHLE – švýcarská obuv s příslovečnou kvalitou.