REKLAMACE/VÝMĚNA
VÝMĚNA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Výměna/vrácení zboží ve stanovené lhůtě
Jak postupovat, když zakoupené zboží chcete vrátit?
- Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.*
- Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- Rozbalením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
- Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy a vrácení zboží podnikateli.
- Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad , který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
* V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Kde a jak zboží vracet/vyměňovat
Zboží, které Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zasílejte na adresu:
BestArmy
Oldřichovice 1002
Třinec 73961
Tel.: +420 737 546 378
Email: info@batac.cz
Formulář pro vrácení zboží: ZDE
Formulář pro výměnu zboží: ZDE
Také prosíme aby v zásilce bylo zřetelně uvedeno zda zboží vracíte či vyměňujete!
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Jak postupovat u reklamace
V případě zjištění problému či závady na zakoupeném zboží nás kontaktujte a popište problém, který se zbožím máte. Servis Vám poskytne úplné a odborné informace, poradí Vám, zda je možné vadu odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě zjištění závady je nutné vadné zboží zaslat okamžitě, nelze jej dále používat. Zjištěná závada takto může dopomáhat k vytvoření další přidružených závad. V takovémto případě je reklamace zamítnuta.
V případě objemného zboží nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malého zboží je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem nebo poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Zboží k reklamaci zasílejte vyčištěné a kompletní, pokud zboží bude silně znečištěno nebude reklamace uznána.
Adresa pro zasílání reklamací:
BestArmy - Reklamace
Oldřichovice 1002
Třinec 73961
Tel.: +420 737 546 378
Email: info@batac.cz
Pokud posíláte zboží k reklamaci je nutné doložit k zásilce tyto dokumenty:
- faktura/daňový doklad (kopie)
- řádně vyplněný Reklamační list (důležitý je podrobný popis závady)
- návrh na řešení reklamace
Náklady spojené s dopravou zboží k prodejci a zpět Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte k prodejci na vlastní náklady
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
- elektronickou cestou (mailem) nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
§ 561"(1) Lze-li závazek splnit více způsoby, má právo volby dlužník, nebylo-li dohodnuto jinak. Od provedené volby však nelze odstoupit."
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací.
- Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním.
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
- Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
- Zboží bylo poškozeno živly.
- Zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.
2024 © BestArmy, všechna práva vyhrazena.