Reklamace
REKLAMACE
Jak postupovat u reklamace
V případě zjištění problému či závady na zakoupeném zboží nás kontaktujte a popište problém, který se zbožím máte. Servis Vám poskytne úplné a odborné informace, poradí Vám, zda je možné vadu odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě zjištění závady je nutné vadné zboží zaslat okamžitě, nelze jej dále používat. Zjištěná závada takto může dopomáhat k vytvoření další přidružených závad. V takovémto případě je reklamace zamítnuta.
V případě objemného zboží nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malého zboží je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem nebo poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Zboží k reklamaci zasílejte vyčištěné a kompletní, pokud zboží bude silně znečištěno nebude reklamace uznána.
Adresa pro zasílání reklamací:
BestArmy - Reklamace
Oldřichovice 1002
Třinec 73961
Tel.: +420 601 546 793
Email: info@bestarmy.cz
Pokud posíláte zboží k reklamaci je nutné doložit k zásilce tyto dokumenty:
- faktura/daňový doklad (kopie)
- řádně vyplněný Reklamační list (důležitý je podrobný popis závady)
- návrh na řešení reklamace
Náklady spojené s dopravou zboží k prodejci a zpět Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte k prodejci na vlastní náklady
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
- elektronickou cestou (mailem) nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
§ 561"(1) Lze-li závazek splnit více způsoby, má právo volby dlužník, nebylo-li dohodnuto jinak. Od provedené volby však nelze odstoupit."
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací.
- Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním.
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
- Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
- Zboží bylo poškozeno živly.
- Zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.
2020 © BestArmy, všechna práva vyhrazena.